Wij ondersteunen de Enigma2 plugin niet meer.

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • Leest u even het topic in de nieuws sectie Belangrijke mededeling.

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
685
587
93
Bell Gardens, CA 90210
Wij ondersteunen geen E2 meer via de plugin omdat Xtream de nieuwe codecs niet wil ondersteunen in evt updates.
Daarom hebben we per 01-01-2019 het abonnement op de plugin opgezegd.

Dus het is niet mogelijk meer om een E2 ontvanger aan te sluiten via de plugin.

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
685
587
93
Bell Gardens, CA 90210
romario said:
Hoe kan ik een enigma2 dan aan de praat krijgen ?
Helaas is er nog maar 1 manier en dat is met een telnet sessie dan word er een bouqet IPTV aangemaakt helaas is dat een in mijn ogen geen gebruiks vriendelijke oplossing.

Maar we hebben besloten om met de plugin te gaan stoppen omdat die iedere maand betaald moet worden en hun de nieuwe codec HEVC niet wilden gaan ondersteunen.
Daarbij draaien niet alle E2 ontvangers even probleemloos met de plugin dus inmiddels zijn bijna alle klanten ook overgestapt op een IPTV box of Smarttv met app.
We hebben nu nog 20 E2 ontvangers aangesloten.

romario

New Member
Jun 21, 2019
2
0
0
Thx voor je snelle antwoord...het is duidelijk..idd maar beter een boxje kopen voor erbij.

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
685
587
93
Bell Gardens, CA 90210
Ik ben zelf die hard Enigma gebruiker al vanaf de Dreambox 7000.
Maar heb nu een Amiko A5M en de E2 staat ongebruikt nu in de doos...ik heb ook nog een Formuler Z7+
Dit zijn toch wel de IPTV boxen van dit moment...dus laat je niet overhalen tot aankoop van een Shield want daar ga je echt de boot mee in...en daarbij veel te duur.

Ik verkoop de Amiko momenteel voor 89€

Last edited: