Vod

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • Leest u even het topic in de nieuws sectie Belangrijke mededeling.

smetje

New Member
Dec 5, 2018
8
0
3
Mogen er terug al verzoekjes gedaan worden?

Zie dat er films/series zijn die er voor de takedown en tijdens de eerste testen opstonden en die ik nog wou zien, maar die er nu niet meer opstaan.

chrislloret

Member
Oct 11, 2018
33
51
18
For Movies
Valerian and the city of 1000 planets, The 5th element (Multipass!), RED and RED2 and really scary but probably impossible to find, Welt am Draht (world on a wire) a Fassbinder TV production from 1973. Its two parts and you will have nighmares.
Oh, of course there is the thirteenth floor, basically a remake of world on a wire.

• Like
Reactions: zap2

smetje

New Member
Dec 5, 2018
8
0
3
Nou laat maar horen dan welke dat mogen wezen?
Waar ik momenteel aan denk zijn de series The Pier (El Embarcadero), Grenslanders en Callboys.

De serie The Twelve (De Twaalf) en de film Angry Birds 2 staan er wel op, maar geven "server unavailable".

Blij verrast dat de film FC De Kampioenen 4: Viva Boma er al opstaat (is nog in de bioscoop), maar deze doet niets. Start niet en geen fout.

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
685
587
93
Bell Gardens, CA 90210
Word er na het nieuwe panel dan verder VOD aangevuld, of is er veel verloren gegaan? Als ik kijk naar de Nederlandstalige VOD is dat nu 1 pagina waar dat er meer dan 15 waren.
Ja ik heb alleen de internationale gedaan NL niet..
Er is even een halt i.v.m de overschakeling naar een nieuw panel vd week.