Traag laden van de channel info

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • PRIO 1 IS MOMENTEEL IEDEREEN WEER VAN BEELD VOORZIEN DE REST GEBEURT DAARNA CHANNELS ENZ...

peeters

New Member
Oct 19, 2018
2
0
1
Ik heb Kodi met PVR IPTV Simple Client geïnstalleerd op mijn Raspberry PI - het laden van de channels en EPG info gaat zeer traag (+/- 30 minuten).
En het loopt ook vast na een tijdje als ik door de TV guide scrol.

Zijn er bepaalde instellingen die ik kan doen om het sneller te laten werken ? of is een RP niet het geschikte device voor dit (te veel channels)

Op mijn PC, ook met KODI werkt alles perfect (probleem ligt dus aan mijn setup)

IPTV-Plaza

https://www.iptv-plaza.com
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 13, 2018
259
43
28
www.iptv-plaza.com
Goedenavond,

Denk inderdaad dat je RP dit niet helemaal gaat trekken.
Je jou eens kunnen proberen om het m3u bestand aan te passen en de kanalen te verwijderen welke je niet kijkt.
Hier door gaat hij ook minder EPG inladen en misschien dat hij het dan wel trekt?

peeters

New Member
Oct 19, 2018
2
0
1
Hi, krijg het inderdaad niet echt goed werkende via de RP, welke externe player zou je aanraden ?

limbolimbabwe

New Member
Nov 19, 2018
9
0
1
Sinds gisteren ook een abbo genomen. Inderdaad zeer traag laden van m3u lijst.
Zelf een nieuwe lijst gemaakt met nl, be, de en natuurfilms. Laad nu binnen enkele seconden. Lokaal opgeslagen. Originele lijst is ook wel erg groot.

schelen

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 5, 2018
29
8
8
Een RP heeft zeker moeite met het laden van onze zender lijst.
Persoonlijk vind ik een RP ook niet geschikt voor iptv puur omdat die de capaciteit niet geeft. Maar ala je inderdaad de zenderlijst maakt met alleen wat je wil kijken dan kan het net.

Maus

New Member
Nov 3, 2018
1
0
0
Als je alle sereis eruit haalt dan is het laden zo gebeurt, enig nadeel is dat je dit wel wekelijks zou moet ivm updates van films.

TKore

New Member
Aug 15, 2019
8
2
3
Ik kijk op een RaspberryPi4 met 4gb ram met libreelec via de mytvonline kodi-addon en dat gaat heel erg lekker moet ik zeggen. Ook op mijn oDroid c2 loopt het goed soepel. Misschien is de 1gb ram van de “oude” pi’s dus niet voldoende om alles via iptv simple client te laden. Misschien ook eens via de addon proberen?