Terug kijken

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • Leest u even het topic in de nieuws sectie Belangrijke mededeling.

Nielst

New Member
Nov 17, 2019
26
2
3
Ik had een vraagje krijge we programma’s terug kijken weer terug ?

savageee

Member
Aug 7, 2019
42
10
8
Dit staat in een ander draadje met als antwoord van een admin:

Ja goede vraag maar geen passend antwoord wij weten het ook niet....zoals je ziet staat catchup on NPO 1 aan maar hij neemt niets op bij ons op de servers.
Dit moet XC-ui dus fixen maar bij die partij heb je niet echt inspraak van hoe en wat prio moet krijgen..

Manuel

Member
Oct 14, 2019
45
16
8
Excuses was er even bij in geschoten het te vermelden de optie tot het verwijderen van de gekeken content in de History map zal pas in de volgende release zitten.
Geen probleem hoor. Dan weet ik dat

Mikiejjj1989

Member
Aug 18, 2019
70
25
18
Hey Zap,

Las dat de catch-up gefixed is, wanneer gaan jullie deze weer online brengen, zie bij de 2k npo1 nog steeds het catch-up logo’tje staan, maar deze lijkt nog niet te werken..

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
685
587
93
Bell Gardens, CA 90210
Hey Zap,

Las dat de catch-up gefixed is, wanneer gaan jullie deze weer online brengen, zie bij de 2k npo1 nog steeds het catch-up logo’tje staan, maar deze lijkt nog niet te werken..
Nee klopt maar catchup is opname dus het moet eerst opgenomen worden en het testkanaal daar staat een verkeerde verwijzing naar de locatie waar opgenomen moet gaan worden...maar het is kerst ik heb geen sociaal leven maar de rest nog wel....ik heb gemeld wat er gedaan moet gaan worden maar vanmorgen deed epg het alweer niet dat houdt ook in dat catchup ook niet werkt...

Mikiejjj1989

Member
Aug 18, 2019
70
25
18
Nee klopt maar catchup is opname dus het moet eerst opgenomen worden en het testkanaal daar staat een verkeerde verwijzing naar de locatie waar opgenomen moet gaan worden...maar het is kerst ik heb geen sociaal leven maar de rest nog wel....ik heb gemeld wat er gedaan moet gaan worden maar vanmorgen deed epg het alweer niet dat houdt ook in dat catchup ook niet werkt...
Was ook maar een vraagje Zap, vond hem altijd erg fijn werken bij jullie en op veel kanalen.. beetje bij beetje komt het allemaal weer helemaal goed..!! ondanks dat je geen sociaal leven hebt toch hele fijne kerstdagen;)

• Like
Reactions: zap2

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
685
587
93
Bell Gardens, CA 90210
Gaat dat straks ook gelden voor de formuler Android boxen ?
Je bedoelt catchup?Helaas lukt het niet om dit werkend te krijgen waarschijnlijk te vaak een backup op de server(s) gezet..
Betekent eigenlijk dat alles opnieuw geinstalleerd moet gaan worden vanaf 0 wat ook betekent dat we op zwart gaan..met alle klachten vandien.
Dus we proberen toch op andere manieren het werkend te kunnen krijgen.