Nvidia Shield Tv 2019

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • PRIO 1 IS MOMENTEEL IEDEREEN WEER VAN BEELD VOORZIEN DE REST GEBEURT DAARNA CHANNELS ENZ...

Scoozy

Member
Dec 8, 2019
33
15
8
Hallo,

Vandaag word de nieuwe Shield tv 2019 (cilindervormige versie)geleverd nu is mijn vraag welke app raden jullie mij aan om jullie server te testen ?

Duas alle ervaringen van de TV 2019 kunnen hieronder verder gepost worden.

Mvg Scoozy

Last edited:

dude-nl

Member
RESELLER
Apr 28, 2019
83
31
18
Het is maar net waar je voorkeur ligt.
Op de Shield gebruik ik voornamelijk smart IPTV (siptv).
Meeste klanten van mij gebruiken weer Smarters IPTV of clones daarvan.

Het liefste gebruik ik helemaal geen Shield voor IPTV aangezien de ingebouwde apps van Amiko, Xsarius etc fijner zijn en het oude Enigma2/dreambox gevoel geven. Smart IPTV komt daar het meeste bij in de buurt qua zenderoverzicht

• Like
Reactions: Scoozy and zap2

ikkezelf

Member
RESELLER
May 17, 2019
101
7
18
voorals nog houdt ik het bij TiVimate op mijn shield.
Maar sta bijna op het punt mijn net nieuwe shierld maar weer te verkopen. De xsarius q8 komt al zo dicht in de buurt van de shield, en de games incl controller vallen erg tegen (lidmaatschap van geforce now staat pending,..)

dude-nl

Member
RESELLER
Apr 28, 2019
83
31
18
Geforce NOW is echt wel een leuke aanvulling. Ook de gratis games om met de kids te spelen. Tevens is de optie om PC scherm te strean naar je Shield ook nice als je dat gebruikt

Maar als je niet van het gamen bent, is het een overkill...

• Like
Reactions: Scoozy

Scoozy

Member
Dec 8, 2019
33
15
8
Wel ik heb de Tivimate erop gezet en moet zeggen super mooi beeld nu tegenover mijn BuzzTV box wat trouwens ook een nieuw toestel was die juist is gelanceerd ! Ben nu een bekend om zijn goede kwaliteit chineesje aan het testen en moet zeggen het beeldverschil is dag & nacht tegenover de BuzzTv XR4000.
dude-nl ik heb de cylinder shield dus niet de Pro en deze kost ietsje meer als bvb Formuler Z8 speel ook geen games maar is super snel zeer overzichtelijk. Een collega heeft de Formuler Z8 en ook dezelfde server die ik nu test en het beeld is op zijn minst even mooi zelfs nog iets beter met de Ai upscaling bij de shield !
Volgende week als ik wat meer tijd heb komt jullie server aan de beurt voor test ben benieuwd ;)

ikkezelf

Member
RESELLER
May 17, 2019
101
7
18
Geforce NOW is echt wel een leuke aanvulling. Ook de gratis games om met de kids te spelen. Tevens is de optie om PC scherm te strean naar je Shield ook nice als je dat gebruikt

Maar als je niet van het gamen bent, is het een overkill...
Hoe ga ik komen aan die geforce now ? bijna alle spellen zijn onder die categorie, maar kan ik de aanmelding versnellen of anders regelen?

AceKing

New Member
Jan 9, 2020
2
0
1
Even voor mijn beeldvorming:
- ik koop een Nvidia Shield TV pro
- op dit kastje installeer ik de app Tivimate
- via Tivimate kan ik een .m3u url invoeren van een provider

Correct?