IPTV Newbie vragen

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • Leest u even het topic in de nieuws sectie Belangrijke mededeling.

rachid_nl

New Member
Jan 6, 2020
1
0
1
Beste leden,

Ik ben relatief nieuw in de wereld van IPTV. Ik heb veel threads gelezen in dit forum, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb even mijn vragen hieronder gezet. Voor nu heb ik deze thread in het Amiko forum gezet, maar als deze ergens anders naar toe verplaatst moet worden dan hoor ik dat wel.

Ik wil primair met een ontvanger gaan kijken. Uit ervaringen van leden ben ik voor mezelf uitgekomen op de Amiko One 5G of de Xsarius Q8. Ik heb even direct gelinkt naar een aanbieder. Las dat dit geen probleem is. Dit heb ik ook bewust gedaan, want er schijnen ook Amiko modellen verkocht te worden onder een verkeerde model naam.

Naast de ontvanger zal ik (vooral onderweg) gebruik maken van Kodi met MyTvOnline addon, vanaf mijn laptop.

De volgende functies zijn essentieel:
  • Opnemen (Het liefst gescheduled, maar las op het forum dat dit nog niet mogelijk is)
  • Terugkijken (Werkt dit weer naar behoren?)
De volgende kanalen zijn essentieel:
  • Een (BE)
  • Canvas (BE)
  • Eurosport 1 (NL)
  • Eurosport 2 (NL)
Ik heb de volgende vragen:

1) Welke ontvanger adviseren jullie op basis van mijn eisen/wensen?

2) Wat is het verschil tussen een account op basis van een panel of op basis van een M3U list? Het is niet bedoeld voor gelijktijdig kijken. Ik kijk op mijn TV via de ontvanger of op mijn laptop met Kodi.

3) Welke reseller adviseren jullie?

4) Wat is de huidige status m.b.t. (gescheduled) opnemen en terugkijken?