De plannen bestaan dat er een nieuw panel in gebruik genomen gaat worden.

  • Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • Leest u even het topic in de nieuws sectie Belangrijke mededeling.
Status
Not open for further replies.

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
565
584
93
Bell Gardens, CA 90210
Volgens de laatste berichten staan ze op het punt een nieuw panel in de lucht te gaan brengen.
Klacht op klacht heeft er tot geleid dat er weer verder is gezocht naar een beter en stabieler panel.
Veel dingen die men niet gefixt kreeg o.a catchup... en ook heel veel dingen die niet juist wilden werken voor de andere activiteiten die MTO ernaast biedt.
Persoonlijk ben ik er natuurlijk weer niet blij mee en de rest ook niet maar helaas is de man die betaald ook degene die bepaald.

Verwachte omzet o.v.b is a.s donderdag 16-1
Dus mocht het beeld ineens op zwart gaan?Dan alvast de excuses dan is de DNS dus omgezet naar het nieuwe panel.
 
Last edited:

BenBem

New Member
Oct 31, 2018
2
0
1
Vraagje: en wat moeten wij als abonnee dan doen? Een tijdje afwachten tot er weer beeld is of iets aanpassen? Ben een leek op dit gebied maar wil wel graag weten wat er gedaan moet worden.
 

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
565
584
93
Bell Gardens, CA 90210
Vraagje: en wat moeten wij als abonnee dan doen? Een tijdje afwachten tot er weer beeld is of iets aanpassen? Ben een leek op dit gebied maar wil wel graag weten wat er gedaan moet worden.
In principe helemaal niets het panel wordt op de achtergrond al klaar gemaakt wel zullen eerst alleen beperkte landen worden aangezet omdat de servers 1 voor 1 aan het systeem gekoppeld moeten gaan worden.
Als het nieuwe panel online wordt gezet dan wordt het DNS omgezet hierdoor gaat de service op zwart bij de meeste providers is er dan binnen een aantal minuten alweer beeld maar er zitten ook providers tussen waar het tot 24 uur kan duren.(modem herstarten wil de zaak nog wel een versnellen)
 

BenBem

New Member
Oct 31, 2018
2
0
1
In principe helemaal niets het panel wordt op de achtergrond al klaar gemaakt wel zullen eerst alleen beperkte landen worden aangezet omdat de servers 1 voor 1 aan het systeem gekoppeld moeten gaan worden.
Als het nieuwe panel online wordt gezet dan wordt het DNS omgezet hierdoor gaat de service op zwart bij de meeste providers is er dan binnen een aantal minuten alweer beeld maar er zitten ook providers tussen waar het tot 24 uur kan duren.(modem herstarten wil de zaak nog wel een versnellen)
Bedankt voor de info.
 

Mikiejjj1989

Member
Aug 18, 2019
61
25
18
In principe helemaal niets het panel wordt op de achtergrond al klaar gemaakt wel zullen eerst alleen beperkte landen worden aangezet omdat de servers 1 voor 1 aan het systeem gekoppeld moeten gaan worden.
Als het nieuwe panel online wordt gezet dan wordt het DNS omgezet hierdoor gaat de service op zwart bij de meeste providers is er dan binnen een aantal minuten alweer beeld maar er zitten ook providers tussen waar het tot 24 uur kan duren.(modem herstarten wil de zaak nog wel een versnellen)
Hey Zap,

Al enig idee wanneer dit in de planning staat om uit te gaan voeren...??
 

chrislloret

Member
Oct 11, 2018
31
51
18
Hi, any news? Is the panel change still on? As more and more groups becoming unwatchable, is there any hope? UK, Germany, France, Holland, Italy, USA are just freezing permanently, other groups are just black. VOD is stuttering as well. It is deteriorating at an alarming rate. It is bad for months but there where some days where it was working. Once 4 days in a row! (Longest period) but often at least 12-20hours until all breaks down. But now its for some time that the service is simply not usable anymore.
 
  • Like
Reactions: Bes

zap2

Administrator
Staff member
ADMIN
Moderator
RESELLER
Oct 6, 2018
565
584
93
Bell Gardens, CA 90210
Hi, any news? Is the panel change still on? As more and more groups becoming unwatchable, is there any hope? UK, Germany, France, Holland, Italy, USA are just freezing permanently, other groups are just black. VOD is stuttering as well. It is deteriorating at an alarming rate. It is bad for months but there where some days where it was working. Once 4 days in a row! (Longest period) but often at least 12-20hours until all breaks down. But now its for some time that the service is simply not usable anymore.
Yes he said today he will go over to the new panel when and how late??
He is not responding on the app.
 
  • Like
Reactions: chrislloret

chrislloret

Member
Oct 11, 2018
31
51
18
No change yet. UK, USA and many others still not watchable for more then 5mins and even that only on very few channels. As usual, very nice communications (not) about progress, if any. I do not mean the people here on the forum but it seems, they have no influence as well. So, migration to other providers goes on, there are no clients anymore that believe that this will ever change, there is simply no trust left. MTO does not look like they really want to have clients anymore and the last existing ones will have to change. As a reseller I can’t sell this, I can not recommend this, its simply running out of the same excuses every day, week, month. When every Chinese or even free services run better then MTO, something is seriously wrong.
 
  • Like
Reactions: Bes and Lastpost
Status
Not open for further replies.