Beste IPTV App voor op de AppleTV?

• Welkom Guest op ons nieuwe forum. U kunt hier inloggen met u gegevens van het oude forum. Meer info kunt u vinden onder de maintenace sectie op het forum.
  • PRIO 1 IS MOMENTEEL IEDEREEN WEER VAN BEELD VOORZIEN DE REST GEBEURT DAARNA CHANNELS ENZ...

mr_2tall

New Member
Aug 21, 2019
1
0
1
Hallo allemaal,

Als nieuw lid van dit forum heb ik gezocht naar informatie van gebruikers die deze dienst(en) gebruiken op hun AppleTV.
Ik ben aan het zoeken gegaan naar de beste APP om IPTV te kunnen kijken via dit Apple device.

De APP die ik tegenkwam is de IPTV Smarters. Fantastische APP met slecht één heel vervelend mankement. Je kunt niet zoeken (of ik doe iets verkeerd?) wanneer je bijvoorbeeld kies voor "Alle films". Het vreemde is, dat wanneer je de APP op je iPhone installeert je deze zoekfunctie wel hebt. (???? raar toch)

Heeft iemand ervaring met een andere APP die deze functie wel heeft? Erg benieuwd naar de reacties.....

TKore

New Member
Aug 15, 2019
8
2
3
Op mijn iphone gebruik ik gse iptv, werkt wel lekker. Heb geen apple tv maar als dat appje ook voor AppleTV bestaat zou ik dat eens proberen. Heb nog geen ander appje op iphone gebruikt, dus kan niet bepaald zeggen dat het de BESTE app is, maar het doet wat het moet doen als ik eens op de foon wil kijken.

Scoozy

Member
Dec 8, 2019
33
15
8
Ik gebruik het app'je met het blauwe icoontje met witte schermpje in naam ontsnapt mij nu ff maar werkt heel goed op iphone & ipad & staat ook op mijn ATV4